Co się sprawdzi w SEO w 2010 roku?Co się sprawdzi w SEO w 2010 roku?Co się sprawdzi w SEO w 2010 roku?Co się sprawdzi w SEO w 2010 roku?

Co się sprawdzi w SEO w 2010 roku?

Co się sprawdzi w SEO w 2010 roku?
Praktycy.com

Praktycy.com

-

Praktycy.com

Praktycy.com

Co roku pojawiają się nowe koncepcje na temat technik pozycjonowania stron internetowych. Również tym razem możemy przeczytać o nowych technikach i narzędziach poprawiających widoczność strony w wyszukiwarkach. Czy są one skuteczne? – najnowsze trendy komentują specjaliści z agencji marketingu internetowego Artefakt.

Spersonalizowane wyniki wyszukiwania

Pod koniec 2009 roku zawrzała dyskusja na temat personalizacji wyników wyszukiwania przez Google. Wyszukiwarka zapamiętuje naszą aktywność podczas użytkowania poszczególnych funkcjonalności Google, m.in. historii wyszukiwania. Na tej podstawie wyszukiwarka „uczy się” naszych preferencji i personalizuje wyniki wyszukiwania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja