Kolor może zmieniać rzeczywistość. Przygnębić szarością albo podnieść na duchu optymistycznym żółcieniem. Barwy przemawiają i potrafią łączyć ludzi niezależnie od miejsca i kultury. Z właściwości tych korzysta marka Dulux, która inicjuje ruch na rzecz ulepszenia świata, wyposażając lokalne społeczności w hektolitry farb.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Natchnieniem AkzoNobel, producenta stosowanych na całym świecie farb, była pasja zrodzona ze zrozumienia wpływu, jaki wywiera na ludzi kolor. Firma chce użyć jego mocy kształtowania odczuć i wyzwalania energii, by wprowadzić nowe siły do społeczności lokalnych.
Doświadczenia zebrane podczas wcześniejszych akcji – m.in. odrestaurowywania historycznych zabudowań Sao Paulo pod hasłem „Tudo de cor” („Wszystkie kolory”) czy charytatywnej działalności Community Re-Paint w Wielkiej Brytanii – skłoniły koncern do poszerzenia swojej misji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.