Chodź, pomalujmy nasz światChodź, pomalujmy nasz światChodź, pomalujmy nasz światChodź, pomalujmy nasz świat

Chodź, pomalujmy nasz świat

Chodź, pomalujmy nasz świat
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Kolor może zmieniać rzeczywistość. Przygnębić szarością albo podnieść na duchu optymistycznym żółcieniem. Barwy przemawiają i potrafią łączyć ludzi niezależnie od miejsca i kultury. Z właściwości tych korzysta marka Dulux, która inicjuje ruch na rzecz ulepszenia świata, wyposażając lokalne społeczności w hektolitry farb.

Natchnieniem AkzoNobel, producenta stosowanych na całym świecie farb, była pasja zrodzona ze zrozumienia wpływu, jaki wywiera na ludzi kolor. Firma chce użyć jego mocy kształtowania odczuć i wyzwalania energii, by wprowadzić nowe siły do społeczności lokalnych.

Doświadczenia zebrane podczas wcześniejszych akcji – m.in. odrestaurowywania historycznych zabudowań Sao Paulo pod hasłem „Tudo de cor” („Wszystkie kolory”) czy charytatywnej działalności Community Re-Paint w Wielkiej Brytanii – skłoniły koncern do poszerzenia swojej misji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja