Jak zmieniła się ścieżka konsumencka w ciągu ostatniej dekady? Jak na to reagować?Jak zmieniła się ścieżka konsumencka w ciągu ostatniej dekady? Jak na to reagować?Jak zmieniła się ścieżka konsumencka w ciągu ostatniej dekady? Jak na to reagować?Jak zmieniła się ścieżka konsumencka w ciągu ostatniej dekady? Jak na to reagować?
Punkty styku z markami nieco się zmieniły (fot. Pixabay)

Jak zmieniła się ścieżka konsumencka w ciągu ostatniej dekady? Jak na to reagować?

Jak zmieniła się ścieżka konsumencka w ciągu ostatniej dekady? Jak na to reagować?
Michał Szczepański

Michał Szczepański

-

strateg, Cape Morris

Michał Szczepański

Michał Szczepański

strateg
Cape Morris

Strateg z pasji, copywriter z zamiłowania. Prowadził projekty wizerunkowe i sprzedażowe dla takich marek jak Heinz, Heineken, Desperados, Philips Electronics, Huawei, Tefal, Mitsubishi, Volkswagen Samochody Użytkowe. Po stronie klienta odpowiadał za content Leroy Merlin.

Jakie rozwiązania komunikacyjne najlepiej przysłużą się naszym produktom i usługom? Decyzje o ich wyborze często opieramy na dotychczasowym doświadczeniu, ono zaś wynika z projektów zrealizowanych w ciągu wielu lat. Tymczasem w ścieżce zakupowej w ostatnim dziesięcioleciu zaszły zmiany. Zaktualizujmy swoją percepcję konsumenta, zanim zaproponujemy mu coś nowego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się