Branding prospołeczny firmy NikeBranding prospołeczny firmy NikeBranding prospołeczny firmy NikeBranding prospołeczny firmy Nike

Branding prospołeczny firmy Nike

Branding prospołeczny firmy Nike
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Firma Nike może służyć jako przykład stosowania niemal wszystkich narzędzi marketingowych. W bieżącym artykule prezentujemy przypadek dotyczący brandingu prospołecznego: techniki marketingowej, przy pomocy której firmy mogą osiągać pozytywny odbiór swych marek, wspierając cele społeczne. Do przeczytania poniżej: w jaki sposób firma Nike uaktywnia fizycznie uczennice, a zarazem wspiera własną sprzedaż!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja