Bramy do śmiechu? - Marketing przy Kawie
Bramy do śmiechu?Bramy do śmiechu?Bramy do śmiechu?Bramy do śmiechu?

Bramy do śmiechu?

Bramy do śmiechu?
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Microsoft nadal walczy ze sztywniackim wizerunkiem. Virale promujące przeglądarkę Internet Explorer 8 są, oględnie mówiąc, dziwaczne. Mowa w nich o syndromach SHYNESS, FOMS, GRIPES oraz najbardziej niesmacznym – OMGIGP, czyli „O mój Boże, zaraz zwymiotuję”. Zilustrowanym dosłownie.

Na początku 2009 roku udziały IE w rynku spadły poniżej magicznych 70%. Nic dziwnego, że Microsoft postanowił zawalczyć o użytkowników. Oryginalność, z jaką się do tego zabrał, z jednej strony zadziwia nawet zagorzałych przeciwników korporacji, z drugiej jednak… Zresztą zobaczmy.

OMGIGP

FOMS

SHYNESS

GRIPES

Plusy za odwagę, minusy za obrzydliwość jednego i nijakość reszty spotów, no i z całą pewnością punkty za internetowy szum.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja