Bracia Komersowie Poczty Polskiej – czy ktoś to kupił?Bracia Komersowie Poczty Polskiej – czy ktoś to kupił?Bracia Komersowie Poczty Polskiej – czy ktoś to kupił?Bracia Komersowie Poczty Polskiej – czy ktoś to kupił?
To zabawa czy e-commerce z prawdziwego zdarzenia? (fot. kadr ze spotu)

Bracia Komersowie Poczty Polskiej – czy ktoś to kupił?

Bracia Komersowie Poczty Polskiej – czy ktoś to kupił?
Magdalena Kurcz

Magdalena Kurcz

-

Magdalena Kurcz

Magdalena Kurcz

Początek sierpnia Poczta Polska powitała nową kampanią reklamową, tym razem prowadzoną na YouTube. Miesiąc wcześniej pochwaliła się kreacją dwóch postaci mających pełnić role brand heroes, ale facebookowa komunikacja z ich wykorzystaniem nie nabrała werwy. Czy bracia Komersowie zadziałają lepiej?

Historie z życia perfekcjonisty Eugeniusza i niefrasobliwego Eryka, braci prowadzących e-biznes, mają promować udostępniony w czerwcu serwis Poczty Polskiej dla sektora e-handlu. Można w nim m.in. zarządzać przesyłkami, zlecić obsługę zwrotów czy wysyłać elektroniczne faktury. Trailer pierwszego odcinka serii Bracia Komersowie pozwalał spodziewać się akcji i emocji, czegoś wręcz z pogranicza filmu sensacyjnego i science fiction.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się