Początek sierpnia Poczta Polska powitała nową kampanią reklamową, tym razem prowadzoną na YouTube. Miesiąc wcześniej pochwaliła się kreacją dwóch postaci mających pełnić role brand heroes, ale facebookowa komunikacja z ich wykorzystaniem nie nabrała werwy. Czy bracia Komersowie zadziałają lepiej?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Historie z życia perfekcjonisty Eugeniusza i niefrasobliwego Eryka, braci prowadzących e-biznes, mają promować udostępniony w czerwcu serwis Poczty Polskiej dla sektora e-handlu. Można w nim m.in. zarządzać przesyłkami, zlecić obsługę zwrotów czy wysyłać elektroniczne faktury. Trailer pierwszego odcinka serii Bracia Komersowie pozwalał spodziewać się akcji i emocji, czegoś wręcz z pogranicza filmu sensacyjnego i science fiction.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.