Boskie billboardyBoskie billboardyBoskie billboardyBoskie billboardy

Boskie billboardy

Boskie billboardy
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

Wielu malkontentom przemysł reklamowy w Stanach Zjednoczonych kojarzy się z upadkiem obyczajów, zgnilizną moralną – słowem – degrengoladą społeczną. Najnowsza odsłona pewnej kampanii billboardowej zdaje się przeczyć tej teorii. Można nawet rzec, że ma ona boski wymiar.

Wszystko zaczęło się jednak w 1998 roku, kiedy to anonimowy fundator skontaktował się z jedną z amerykańskich agencji reklamowych z zamysłem stworzenia nietypowych billboardów. Tajemniczy sponsor swój cel określił jasno: nakłonienie mieszkańców USA do refleksji na temat wiary.

Koncepcja była prosta. Na czarnym tle umieszczono 18 sentencji z Biblii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja