Wyobraźmy sobie w Polsce dwumilionowy rynek, który tworzą dorośli, zazwyczaj dobrze wykształceni konsumenci, gotowi bez wahania wydać swoje dochody (przewyższające średnią krajową) na rozrywkę, podróże, odzież lub technologie komunikacyjne. Takim segmentem może stać się w przyszłości polska społeczność LGBT (Lesbijki, Geje, Biseksualiści, Transseksualiści). W Stanach Zjednoczonych, Europie Zachodniej i Australii ta grupa stała się już celem usilnych zabiegów marketingowych wielu marek – nie tylko tych w sposób oczywisty kojarzonych z mniejszościami seksualnymi.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.