Biznes spod tęczowego sztandaru (część 1)Biznes spod tęczowego sztandaru (część 1)Biznes spod tęczowego sztandaru (część 1)Biznes spod tęczowego sztandaru (część 1)

Biznes spod tęczowego sztandaru (część 1)

Biznes spod tęczowego sztandaru (część 1)
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Wyobraźmy sobie w Polsce dwumilionowy rynek, który tworzą dorośli, zazwyczaj dobrze wykształceni konsumenci, gotowi bez wahania wydać swoje dochody (przewyższające średnią krajową) na rozrywkę, podróże, odzież lub technologie komunikacyjne. Takim segmentem może stać się w przyszłości polska społeczność LGBT (Lesbijki, Geje, Biseksualiści, Transseksualiści). W Stanach Zjednoczonych, Europie Zachodniej i Australii ta grupa stała się już celem usilnych zabiegów marketingowych wielu marek – nie tylko tych w sposób oczywisty kojarzonych z mniejszościami seksualnymi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja