Bezpiecznie i do woli - Marketing przy Kawie
Bezpiecznie i do woliBezpiecznie i do woliBezpiecznie i do woliBezpiecznie i do woli

Bezpiecznie i do woli

Bezpiecznie i do woli
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Francuska organizacja AIDES nie od dziś znana jest z niecodziennych kampanii. Tym razem wraz z TBWA Paris stworzyła kolejny – równie kontrowersyjny jak poprzednie – klip poświęcony promocji bezpiecznego seksu.

Film ten jest trzecim z kolei elementem trwającej od dłuższego czasu kampanii, której celem jest zachęcanie do korzystania z prezerwatyw (o poprzednich zob. M.Barańska, Bezpieczna jazda, "MpK-A", nr 158, 5-07-2006). Pierwszy z obrazów przedstawiał miłosne (i mowa tu nie tylko o miłości platonicznej) perypetie młodej dziewczyny, które ostatecznie kończą się spotkaniem „tego jedynego”, weselnymi dzwonami i wizją świetlanej przyszłości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja