Francuska organizacja AIDES nie od dziś znana jest z niecodziennych kampanii. Tym razem wraz z TBWA Paris stworzyła kolejny – równie kontrowersyjny jak poprzednie – klip poświęcony promocji bezpiecznego seksu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Film ten jest trzecim z kolei elementem trwającej od dłuższego czasu kampanii, której celem jest zachęcanie do korzystania z prezerwatyw (o poprzednich zob. M.Barańska, Bezpieczna jazda, "MpK-A", nr 158, 5-07-2006). Pierwszy z obrazów przedstawiał miłosne (i mowa tu nie tylko o miłości platonicznej) perypetie młodej dziewczyny, które ostatecznie kończą się spotkaniem „tego jedynego”, weselnymi dzwonami i wizją świetlanej przyszłości.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.