Bezcenne mopsy - Marketing przy Kawie
Bezcenne mopsyBezcenne mopsyBezcenne mopsyBezcenne mopsy

Bezcenne mopsy

Bezcenne mopsy
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Po premierze filmu "Gdzie jest Nemo" sprzedaż akwariów i rybek akwariowych wzrosła kilkukrotnie. A przecież film opowiada o tym, jak to zatroskany ojciec przemierza ocean w poszukiwaniu swego synka Nemo, który został złowiony przez płetwonurków i umieszczony w akwarium, a potem z tego akwarium usiłuje się wydostać. Cóż, przesłanie przesłaniem, a interes interesem. Po rybkach przyszła pora na mopsy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to