Porównywanie standardów firmy z innymi podmiotami obecnymi na rynku to źródło wiedzy pozwalającej udoskonalić każdy aspekt działań firmy. Plan podejmowanych działań porównawczych można ująć w pięć faz.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Światowe firmy już dawno uznały benchmarking za element procesu stałego doskonalenia poprzez badania, pomiary oraz adaptowanie najlepszych praktyk zewnętrznych i wewnętrznych. Kiedy firma zamierza się doskonalić, wprowadza benchmarking, porównując swe standardy i środki z innymi, opracowuje cele oraz wprowadza usprawnienia.
Pięć faz Benchmarkingu
Faza 1
Identyfikacja przedmiotu benchmarkingu; wybór tego, co będzie poddane ocenie, ustalenie firm prowadzących benchmarking i ich porównanie ze sobą, ustalenie metody zbierania danych, zbieranie danych, przeprowadzenie wizyt w miejscach lub przesłanie ankiet do wypełnienia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.