Jednym z najczęściej komentowanych spotów ubiegłego roku był „English for beginners”. Doczekał się wzmianek w zagranicznej prasie branżowej, a i na polskim podwórku wywołał niemałą burzę. Reklamę Allegro przygotowała agencja Bardzo, która nie pracuje jak giganci branży.Sama nazwa Bardzo pojawiła się na branżowych radarach w 2011 roku. Nie jest to jednak pierwsza agencja Huberta Stadnickiego – Bardzo to po prostu przekształcona agencja JiS. Ta z kolei działała od 2000 roku jako Jasieński/Stadnicki Advertising i została wykupiona przez Stadnickiego od współzałożyciela, Filipa Jasieńskiego.
Skąd zmiana nazwy na tak dziwną, przysłówkową? Sam Stadnicki jako prezes zarządu i dyrektor kreatywny tłumaczył to potrzebą mocniejszego wyróżnienia się na rynku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.