Babcia Amelia - Marketing przy Kawie
Babcia AmeliaBabcia AmeliaBabcia AmeliaBabcia Amelia

Babcia Amelia

Babcia Amelia
Anna Krawczyk

Anna Krawczyk

-

Anna Krawczyk

Anna Krawczyk

Z czasów kryzysu paliwowego lat 70. przetrwało we Francji powiedzenie: „Nie mamy ropy, ale mamy idee”, podkreślające wyjątkowość ducha narodu znad Sekwany. Jedną z tych idei jest bez wątpienia trwałość więzi rodzinnych. Szczególne miejsce w każdej rodzinie zajmuje babcia – uosobienie domowego ciepła i stabilności. Ewentualny brak własnych babć rekompensuje ostatnio swoim klientom Golden Hook, sklep internetowy oferujący ręcznie wykonane czapki. Żadne z tych nakryć głowy nie jest produktem anonimowym – dzierga je i ozdabia grand-mere, którą wybieramy z katalogu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja