Audyt kampanii Google AdWords w 6 krokachAudyt kampanii Google AdWords w 6 krokachAudyt kampanii Google AdWords w 6 krokachAudyt kampanii Google AdWords w 6 krokach

Audyt kampanii Google AdWords w 6 krokach

Audyt kampanii Google AdWords w 6 krokach
Adam Cieśla

Adam Cieśla

-

Adam Cieśla

Adam Cieśla

Proces optymalizacji kampanii w Google AdWords to ulepszanie bez końca. Co, gdzie i jak sprawdzać na koncie reklamowym, aby znaleźć braki i niewykorzystane możliwości kampanii pod względem funkcjonalnym, jakościowym oraz efektywnościowym?

Funkcjonalności w systemie AdWords rozwijają się w błyskawicznym tempie. Trzeba zatem pamiętać o aktualizowaniu i rozbudowywaniu swojej listy kontrolnej. W tym tekście przedstawiony został stan na początek 2016 roku.

Proponowany schemat audytu może być użyteczny przy analizie najbardziej rozbudowanych kampanii e-commerce. Większość punktów (poza funkcjami dostępnymi tylko dla sklepów online, np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się