O dynamicznym remarketingu dla e-handlu od Google’aO dynamicznym remarketingu dla e-handlu od Google’aO dynamicznym remarketingu dla e-handlu od Google’aO dynamicznym remarketingu dla e-handlu od Google’a
Można zyskiwać na precyzji w dobieraniu ofert (fot. Olivier Le Moal/Fotolia)

O dynamicznym remarketingu dla e-handlu od Google’a

O dynamicznym remarketingu dla e-handlu od Google’a
Dariusz Zaniecki

Dariusz Zaniecki

-

Dariusz Zaniecki

Dariusz Zaniecki

Gdyby spojrzeć wstecz i wybrać jeden z obszarów marketingu, które od dłuższego czasu są najintensywniej rozwijane przez Google, z pewnością byłby to remarketing. Polega on na kierowaniu bardziej spersonalizowanego przekazu promocyjno-sprzedażowego do osób, które wcześniej odwiedziły już stronę marki czy firmy.

Wszystko w gruncie rzeczy rozpoczęło się w zeszłym roku. Gigant z Mountain View oddał w ręce reklamodawców Remarketing List for Search Ads (RLSA) – rozwiązanie pozwalające wykorzystać synergię pomiędzy remarketingiem a reklamą w wyszukiwarce.

Taki ruch był podyktowany obserwacją, że bardzo wiele wizyt na stronach WWW jest niewykorzystanych z biznesowego punktu widzenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja