Gdyby spojrzeć wstecz i wybrać jeden z obszarów marketingu, które od dłuższego czasu są najintensywniej rozwijane przez Google, z pewnością byłby to remarketing. Polega on na kierowaniu bardziej spersonalizowanego przekazu promocyjno-sprzedażowego do osób, które wcześniej odwiedziły już stronę marki czy firmy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wszystko w gruncie rzeczy rozpoczęło się w zeszłym roku. Gigant z Mountain View oddał w ręce reklamodawców Remarketing List for Search Ads (RLSA) – rozwiązanie pozwalające wykorzystać synergię pomiędzy remarketingiem a reklamą w wyszukiwarce.
Taki ruch był podyktowany obserwacją, że bardzo wiele wizyt na stronach WWW jest niewykorzystanych z biznesowego punktu widzenia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.