Arkadius to nie Marilyn Monroe - Marketing przy Kawie
Arkadius to nie Marilyn MonroeArkadius to nie Marilyn MonroeArkadius to nie Marilyn MonroeArkadius to nie Marilyn Monroe

Arkadius to nie Marilyn Monroe

Arkadius to nie Marilyn Monroe
Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

-

Maria Rosiek-Żurczak

Maria Rosiek-Żurczak

Miał być megasukces, a póki co jest megaklapa. Polska firma Ravel, producent markowej odzieży, postawiła wszystko na jedną i – wydawałoby się – pewną kartę. Uwierzyła, iż niemal chwyciła Pana Boga za nogi, ponieważ podpisała kontrakt z samym Arkadiusem.

Znany projektant mody zgodził się projektować specjalnie dla firmy Ravel. Stworzył dla niej nową kolekcję na wiosnę-lato 2004: „Ravel by Arkadius”. Na kolekcję składa się 30 modeli ubrań, które są już dostępne w sklepach w Polsce, na Litwie i w Czechach.

W swoim dziele Arkadius odwołał się do stylu pop-art i twórczości Andy’ego Warhola.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to