Jak zareklamować np. własne linie lotnicze, a przy tym i cały kraj? Tego właśnie powinniśmy uczyć się od marketerów z Nowej Zelandii. Wpadli oni na genialny, moim zdaniem, pomysł i umieścili na samolotach rejsowych Nowozelandzkich Linii Lotniczych wizerunek Aragorna –jednego z bohaterów „Władcy pierścieni”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Niebawem rozpocznie się premiera trzeciej części „Władcy pierścieni” – trylogii, która nie tylko uchodzi za jedno z najdonioślejszych dzieł współczesnej fantastyki, ale również stanowi obiekt wnikliwych zainteresowań marketerów na całym świecie. Wiele bowiem kampanii i akcji promocyjnych miało i będzie miało dużo wspólnego ze wspomnianym dziełem i medialną wrzawą wokół niego.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.