Aragorn lata w przestworzach - Marketing przy Kawie
Aragorn lata w przestworzachAragorn lata w przestworzachAragorn lata w przestworzachAragorn lata w przestworzach

Aragorn lata w przestworzach

Aragorn lata w przestworzach
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

Jak zareklamować np. własne linie lotnicze, a przy tym i cały kraj? Tego właśnie powinniśmy uczyć się od marketerów z Nowej Zelandii. Wpadli oni na genialny, moim zdaniem, pomysł i umieścili na samolotach rejsowych Nowozelandzkich Linii Lotniczych wizerunek Aragorna –jednego z bohaterów „Władcy pierścieni”.

Niebawem rozpocznie się premiera trzeciej części „Władcy pierścieni” – trylogii, która nie tylko uchodzi za jedno z najdonioślejszych dzieł współczesnej fantastyki, ale również stanowi obiekt wnikliwych zainteresowań marketerów na całym świecie. Wiele bowiem kampanii i akcji promocyjnych miało i będzie miało dużo wspólnego ze wspomnianym dziełem i medialną wrzawą wokół niego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja