Anorektyczna kampania - Marketing przy Kawie
Anorektyczna kampaniaAnorektyczna kampaniaAnorektyczna kampaniaAnorektyczna kampania

Anorektyczna kampania

Anorektyczna kampania
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Obecnie, kiedy pokazywanie wychudzonych modelek w reklamach i na wybiegach coraz powszechniej obwiniane jest o szerzenie niezdrowych wzorców kobiecej urody, wyraźniejsze stają się głosy napominające do rozsądku w zrzucaniu kolejnych kilogramów. Również firma odzieżowa Nolita, we współpracy z włoskim ministerstwem zdrowia, wniosła ostatnio swój udział w walkę ze zjawiskiem anoreksji, pokazując w sposób najbardziej dosadny i szokujący, jakie są estetyczne skutki odchudzania za wszelką cenę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja