Analiza SEO w e-commerce z wykorzystaniem big data. Kluczowe czynniki rankingoweAnaliza SEO w e-commerce z wykorzystaniem big data. Kluczowe czynniki rankingoweAnaliza SEO w e-commerce z wykorzystaniem big data. Kluczowe czynniki rankingoweAnaliza SEO w e-commerce z wykorzystaniem big data. Kluczowe czynniki rankingowe
Czy wyniki potwierdziły przypuszczenia ekspertów SEO (źr. Whites)

Analiza SEO w e-commerce z wykorzystaniem big data. Kluczowe czynniki rankingowe

Analiza SEO w e-commerce z wykorzystaniem big data. Kluczowe czynniki rankingowe
Maciej Woźniak

Maciej Woźniak

-

managing partner, Whites

Maciej Woźniak

Maciej Woźniak

managing partner
Whites

Ekspert SEO z 15-letnim doświadczeniem zdobytym m.in. w Agorze, przy pracy nad pozycjonowaniem portalu Gazeta.pl. Od 2006 r. współtworzy agencję Whites, która wspiera największe polskie firmy w marketingu internetowym. Autor publikacji branżowych i prelegent na wielu konferencjach z zakresu marketingu internetowego.

Wyszukiwarki rozwijają swoje algorytmy, korzystając z ogromnych zasobów finansowych i technologicznych. Od kilku lat inżynierowie Google wykorzystują do rankingowania elementy sztucznej inteligencji, które skrywają się pod nazwą RankBrain.

Jak RankBrain wpływa na strategie pozycjonowania?

Wykorzystanie machine learningu sprawiło, że w zależności od kategorii tematycznej, intencji zapytania, języka, lokalizacji czy urządzenia Google dobiera inny algorytm rankingujący.
Czynniki rankingujące dobrane przez RankBrain dla danego zapytania nie zawsze są intuicyjne czy logiczne.
Wiedza i doświadczenie eksperta SEO powinny być wspierane przez analizę danych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się