Wyszukiwarki rozwijają swoje algorytmy, korzystając z ogromnych zasobów finansowych i technologicznych. Od kilku lat inżynierowie Google wykorzystują do rankingowania elementy sztucznej inteligencji, które skrywają się pod nazwą RankBrain.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jak RankBrain wpływa na strategie pozycjonowania?
Wykorzystanie machine learningu sprawiło, że w zależności od kategorii tematycznej, intencji zapytania, języka, lokalizacji czy urządzenia Google dobiera inny algorytm rankingujący.
Czynniki rankingujące dobrane przez RankBrain dla danego zapytania nie zawsze są intuicyjne czy logiczne.
Wiedza i doświadczenie eksperta SEO powinny być wspierane przez analizę danych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.