Google oficjalnie wdrożył kolejną aktualizację algorytmu. Jakie są skutki dla stron internetowych?Google oficjalnie wdrożył kolejną aktualizację algorytmu. Jakie są skutki dla stron internetowych?Google oficjalnie wdrożył kolejną aktualizację algorytmu. Jakie są skutki dla stron internetowych?Google oficjalnie wdrożył kolejną aktualizację algorytmu. Jakie są skutki dla stron internetowych?
Te ruchy tektoniczne jednych wynoszą w górę, innych spychają poza czołówkę stron (źr. Semrush.com)

Google oficjalnie wdrożył kolejną aktualizację algorytmu. Jakie są skutki dla stron internetowych?

Google oficjalnie wdrożył kolejną aktualizację algorytmu. Jakie są skutki dla stron internetowych?
Łukasz Suchy

Łukasz Suchy

-

senior SEO specialist, DevaGroup

Łukasz Suchy

Łukasz Suchy

senior SEO specialist
DevaGroup

Prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności.

13 marca 2019 roku na profilu Google SearchLiaison w serwisie Twitter opublikowany został komunikat zawierający potwierdzenie wdrożenia aktualizacji głównego algorytmu Google. Jakie są tego konsekwencje?

Google poinformował o najnowszej aktualizacji algorytmu:

Źródło: Twitter

Zmiany w pozycjach stron internetowych zauważalne były już z początkiem marca. Zdecydowane zawirowanie można było natomiast obserwować tuż przed oficjalnym komunikatem ze strony Google (11 i 12 marca). Widać to na poniższym wykresie:

Źródło: Semrush.com

Aktualizacja ogłoszona 13 marca wydaje się trwała, jej działanie jest widoczne również obecnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się