Zielony Samsung i życie bez kablaZielony Samsung i życie bez kablaZielony Samsung i życie bez kablaZielony Samsung i życie bez kabla

Zielony Samsung i życie bez kabla

Zielony Samsung i życie bez kabla
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jak poprawić samopoczucie zmęczonych mieszkańców miasta? Na przykład zaprosić ich do skorzystania z akcesoriów ogrodowych wykonanych z niepotrzebnych ładowarek. Właśnie tak w Belgii promowano Samsunga Galaxy S6 z funkcją bezprzewodowego ładowania.

Hamaki, trampoliny, ogrodowe bujaki – wszystko to czyni pobyt w zielonej przestrzeni jeszcze przyjemniejszym. Wiedzę o tym wykorzystano w akcji Samsunga, umieszczając takie sprzęty w jednym z belgijskich ogrodów. Nie byłoby w tym może nic szczególnego, gdyby nie fakt, że wszystkie akcesoria zostały wykonane z kabli i ładowarek produkcji marki.

Właśnie w ten sposób, w ramach swojej kampanii „Recharge Yourself”, Samusung starał się pomóc naładować te najważniejsze baterie – ludzkie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się