Przystanek na ambientPrzystanek na ambientPrzystanek na ambientPrzystanek na ambient
Gdy reklama ambientowa urozmaica i umila podróż (fot. mat. pras. Ikea)

Przystanek na ambient

Przystanek na ambient
Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

-

Mariusz Ignar

Mariusz Ignar

Przystanki autobusowe i reklama? Czemu nie. Twórcze wykorzystanie przestrzeni publicznej, a w szczególności mebli miejskich, to jeden z ciekawszych sposobów realizacji kampanii ambientowych. Budzi zainteresowanie nie tylko przechodniów, ale i mediów, co zapewnia rozgłos przewyższający zainwestowane w reklamę środki. Pozostaje też w pamięci bezpośrednich widzów, ale i internautów na dłużej, właśnie ze względu na swoją niecodzienność i twórczy potencjał.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się