Ławka kreatywnychŁawka kreatywnychŁawka kreatywnychŁawka kreatywnych
Rozgrzać, orzeźwić, uspołecznić – różne bywają cele ławek (źr. Erasco)

Ławka kreatywnych

Ławka kreatywnych
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ludzie spędzają mnóstwo czasu poza domem. Dlatego kampanie reklamowe, by docierać do odbiorców, często wychodzą w miasto razem z nimi. Reklamy anektują przestrzeń miejską, wykorzystując każde możliwe uliczne medium – włączając w to ławki. Prezentujemy zbiór przykładów, jak można je kreatywnie wykorzystać.

Najprostszym sposobem, by sprawić, że ławka stanie się reklamą zewnętrzną, jest umieszczenie komunikatu na oparciu. Taka forma promocji jest bardzo popularna w Stanach Zjednoczonych. Istnieją tam wyspecjalizowane agencje zajmujące się tylko reklamą na ławkach.

Pod tym adresem nieruchomości raczej nie kupimy, ale przeniesiemy się na stronę telewizyjnego serialu o pośredniczce nieruchomości, „Cougar Town”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się