Absurd logicznie przemyślanyAbsurd logicznie przemyślanyAbsurd logicznie przemyślanyAbsurd logicznie przemyślany

Absurd logicznie przemyślany

Absurd logicznie przemyślany
Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

-

Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

Herbert McLuhan, kanadyjski teoretyk komunikacji zaproponował: „Pokaż mi reklamy twojego kraju, a powiem ci, jakie są jego najważniejsze problemy”. Zastanawiające jest to twierdzenie, szczególnie w kontekście naszych rodzimych tworów reklamowych. Analizując tego typu dokonania z ostatnich lat, można pokusić się o stwierdzenie, że największym polskim problemem ery kryzysu jest niezmiennie absurd.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja