5 zasad udanej kampanii spersonalizowanej5 zasad udanej kampanii spersonalizowanej5 zasad udanej kampanii spersonalizowanej5 zasad udanej kampanii spersonalizowanej
Odbiorca musi widzieć, że to coś konkretnie dla niego (fot. Pixabay)

5 zasad udanej kampanii spersonalizowanej

5 zasad udanej kampanii spersonalizowanej
Jan Biłyk

Jan Biłyk

-

CEO, Laurens Coster

Jan Biłyk

Jan Biłyk

CEO
Laurens Coster

Kampanie marketingu one-to-one są coraz częściej wykorzystywanym narzędziem sprzedażowym. Źle przeprowadzona kampania może jednak przynieść efekty odwrotne do zamierzonych. Warto pamiętać o kilku żelaznych zasadach, od których zależy sukces działań wykorzystujących wysyłkę spersonalizowaną.

Pierwsza zasada to analiza danych dotyczących klientów, do których kampania jest kierowana
Wydaje się to kwestią zupełnie podstawową. Liczne przykłady nietrafionych kampanii nasuwają jednak wniosek, że ten etap jest często zaniedbywany przez firmy zlecające wysyłki.

Należy dobrze poznać potrzeby klienta oraz jego historię kontaktów z daną firmą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja