Kampanie marketingu one-to-one są coraz częściej wykorzystywanym narzędziem sprzedażowym. Źle przeprowadzona kampania może jednak przynieść efekty odwrotne do zamierzonych. Warto pamiętać o kilku żelaznych zasadach, od których zależy sukces działań wykorzystujących wysyłkę spersonalizowaną.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pierwsza zasada to analiza danych dotyczących klientów, do których kampania jest kierowana
Wydaje się to kwestią zupełnie podstawową. Liczne przykłady nietrafionych kampanii nasuwają jednak wniosek, że ten etap jest często zaniedbywany przez firmy zlecające wysyłki.
Należy dobrze poznać potrzeby klienta oraz jego historię kontaktów z daną firmą.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.