Serwis Advertising Age przygotował zestawienie dziesięciu najpopularniejszych kampanii wirusowych mijającego roku. Na liście są między innymi: kilkuletni Darth Vader czy alternatywna wersja ślubu księcia Williama i Kate Middleton.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
1. Volkswagen: „Force”
Agencja: Deutsch LA
Premiera: luty
Liczba wyświetleń: 62,7 mln
Volkswagen wykorzystał chyba najbardziej znany w świecie mit, sięgając do postaci z „Gwiezdnych wojen”. Darth Vader to wdzięczna postać, zwłaszcza gdy stara się w niego wcielić chłopiec, któremu zbyt długa peleryna plącze się między nogami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.