Podatkowe blaski i cienie akcji marketingowychPodatkowe blaski i cienie akcji marketingowychPodatkowe blaski i cienie akcji marketingowychPodatkowe blaski i cienie akcji marketingowych
W zawiłości prawne trzeba wniknąć już na etapie planowania akcji (fot. Lasse Kristensen/Fotolia)

Podatkowe blaski i cienie akcji marketingowych

Podatkowe blaski i cienie akcji marketingowych
Maria Pietrzyk-Wdowiak

Maria Pietrzyk-Wdowiak

-

ekspertka do spraw podatków w marketingu, Taxline – Doradcy Podatkowi

Maria Pietrzyk-Wdowiak

Maria Pietrzyk-Wdowiak

ekspertka do spraw podatków w marketingu
Taxline – Doradcy Podatkowi

Prawniczka, doradczyni podatkowa (nr wpisu 10631). Ekspertka w zakresie opodatkowania działalności marketingowej. Od 2009 r. właścicielka firmy Taxline Doradcy Podatkowi, wyspecjalizowanej w doradztwie podatkowym dla branży marketingowej i farmaceutycznej. Dzieli się wiedzą prawnopodatkową z zakresu przygotowania, wdrażania i rozliczania działań i akcji marketingowych.

Wielkie hura! – i decydujemy się na akcję marketingową. Potem rozważamy, czy warto podpisać umowę z agencją, czy samodzielnie opracować ten prosty z pozoru plan zdobycia i zatrzymania klienta. Damy radę czy mają nas wyręczyć inni.

Z każdym kolejnym dniem nasuwa nam się coraz więcej pomysłów do rozważenia. Jaki pakiet wprowadzić? Czym ująć stałego klienta, aby go utrzymać? Czy ściągnąć pomysł z promocji napoju energetycznego i doładowywać rozmowy telefoniczne, albo rozdawać bilety na różne imprezy, czy tak jak np. w sieci sklepów spożywczych przyznawać punkty, które będzie można wymieniać na nagrody.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się