0 1 20.06.2012Kolejne wyniki konkursu Cannes Lions 2012konkursy reklamowe TweetWłaśnie ogłoszono wyniki w kategoriach Creative Effectiveness, Media, Mobile i Outdoor.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 2 0 0 0 20.06.2012Obecność przy meczach Euro 2012 korzystna dla reklamodawcówDom mediowy OMD po zakończeniu zmagań polskiej reprezentacji w piłce nożnej przygotował pierwsze podsumowanie Euro 2012. Reklamy trzech najdłużej obecnych przy meczach reklamodawców Euro 2012: McDonald’s, Warki i Biedronki zobaczyło łącznie 28 652 568 osób.
0 1 0 0 0 20.06.2012Sektor technologiczny dominuje w tegorocznym rankingu BrandZ Top 100Gwałtownie rosnąca na całym świecie sprzedaż iPada, iPhone’a i komputerów pozwoliła marce Apple zachować pozycję lidera wśród marek technologicznych w siódmym dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, opracowanym na podstawie badania Millward Brown Optimor.
0 1 0 0 0 20.06.2012Unilever, McDonald's i Ogilvy najbardziej efektywnymi marketingowo markamiUnilever najskuteczniejszym reklamodawcą, McDonald's najskuteczniejszą marką, a Ogilvy & Mather najbardziej efektywną siecią agencji reklamowych – to niektóre wyniki rankingu 2012 Effie Effectiveness Index, który ocenia najbardziej efektywne agencje, reklamodawców i marki.
0 1 0 0 0 20.06.2012Polscy ojcowie: aktywni zawodowo, odpowiedzialni, surfujący po portalach społecznościowych i lubiący zakupy w hipermarketachNa profil polskiego ojca złożyły się dane ok. 80 tys. mężczyzn, którzy w ciągu ostatnich tygodni wypełnili internetową ankietę Acxiomu, dzieląc się z firmą informacjami o swoim stylu życia.