Raport z badania: „Polskie firmy w mediach społecznościowych”
  • 0
  • 1
17.04.2012

Raport z badania: „Polskie firmy w mediach społecznościowych”

By ocenić, jak czołowe polskie przedsiębiorstwa, zainteresowane wykorzystaniem mediów społecznościowych, są przygotowane do działań w tym obszarze, Harvard Business Review Polska wraz z firmą doradczą Capgemini przeprowadziły badania jakościowe, do udziału w których zaproszone zostały 22 polskie duże firmy z pięciu branż.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 kwietnia 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
17.04.2012

Ile miasta-gospodarze zyskały przed Mistrzostwami? – raport

Przygotowania do Mistrzostw Europy w piłce nożnej to czas intensyfikacji działań promocyjnych wielu podmiotów bezpośrednio zaangażowanych w organizację tego wydarzenia. Wyniki kwartalnej analizy obecności w mediach miast-gospodarzy pozwalają stwierdzić, że każde z nich ma świadomość potencjału marketingowego oraz wizerunkowego turnieju i optymalnie go wykorzystuje – wynika z badania, przeprowadzonego przez agencję  „Press-Service Monitoring Mediów” .