Raport AdBranch: branża motoryzacyjna wydała w radiu 321 mln zł
  • 1
  • 1
17.04.2012

Raport AdBranch: branża motoryzacyjna wydała w radiu 321 mln zł

W 2011 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę blisko 1,6 mld zł. Z tego ponad 20 proc. – 321,2 mln zł – przeznaczone było na reklamę radiową – wynika z Raportu AdBranch, opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49546 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 kwietnia 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
17.04.2012

Ile miasta-gospodarze zyskały przed Mistrzostwami? – raport

Przygotowania do Mistrzostw Europy w piłce nożnej to czas intensyfikacji działań promocyjnych wielu podmiotów bezpośrednio zaangażowanych w organizację tego wydarzenia. Wyniki kwartalnej analizy obecności w mediach miast-gospodarzy pozwalają stwierdzić, że każde z nich ma świadomość potencjału marketingowego oraz wizerunkowego turnieju i optymalnie go wykorzystuje – wynika z badania, przeprowadzonego przez agencję  „Press-Service Monitoring Mediów” .

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.04.2012

Zawody społecznego zaufania w świadomości Europejczyków. Wyniki badania European Trusted Brands 2012

Przeprowadzane co roku badanie European Trusted Brands sprawdza zaufanie społeczne do marek, instytucji i zawodów. Polacy wiele profesji postrzegają tak samo, jak inni Europejczycy. Największym zaufaniem darzymy strażaków i pilotów, a w zbliżonym stopniu – lekarzy, pielęgniarki i farmaceutów. Szczególnie nieufni jesteśmy w odniesieniu do polityków, sprzedawców samochodów i piłkarzy.