0 1 2.12.2010Playboy Fragrances Woman powracamarketing internetowy TweetRozpoczęła się druga edycja kampanii reklamowej marki Playboy Fragrances Woman.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54986 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.12.2010S4 z kampanią dla NBPAgencja reklamowa S4 przygotowuje ogólnopolską kampanię „Wymieńmy się” dla Narodowego Banku Polskiego. Kampania realizowana jest w związku z upływem terminu, w którym można wymieniać monety i banknoty sprzed denominacji. Szansa na to będzie jeszcze tylko do końca grudnia br.
0 1 0 0 0 2.12.2010CSR w Polsce przebadany: świadomość rośnie powoliZakończyło się badanie rynku CSR w Polsce „Menedżerowie 500/Lider CSR – Spowiedź Praktyków”, które firma GoodBrand & Company przeprowadziła wspólnie z Forum Odpowiedzialnego Biznesu w ramach podsumowań z okazji X-lecia istnienia Forum. Raport z badania zostanie opublikowany 16 grudnia.
0 1 0 0 0 2.12.2010Świąteczna kampania WedlaPod hasłem „Magiczne chwile z Wedlem” 1 grudnia rozpoczęła się świąteczna kampania tej marki, w całości przygotowana przez polski oddział Grupy Saatchi & Saatchi.
0 1 0 0 0 2.12.2010Link4 od środka2 grudnia rozpoczyna się kampania wizerunkowa firmy ubezpieczeniowej Link4. Przesłanie akcji brzmi: „Poznaj Link4 od środka”.