0 1 0 0 0 3.09.2010Clear Channel Poland odpowiada na zarzuty PKPMateriał prasowy z 2 września br. opublikowany przez PKP SA zawiera szereg nieprawdziwych informacji. Clear Channel Poland na podstawie faktów i dokumentów źródłowych przedstawia oficjalne stanowisko firmy.
0 1 0 0 0 3.09.2010Billboardowa ofensywa giftsonline.plRozpoczęła się nowa kampania reklamowa giftsonline.pl – pierwszej w Polsce wyszukiwarko-porównywarki artykułów promocyjnych. Po raz kolejny wortal sięgnął po narzędzia z dziedziny out-of-home. Tym razem billboardowa ofensywa odbywa się z udziałem przedstawicieli dostawców biorących udział w targach Gifts Exclusive 2010.
0 1 0 0 0 3.09.2010Data System Group z Everest ConsultingAgencja Everest Consulting rozpoczęła współpracę z firmą Data System Group, która jest producentem oraz dostawcą zaawansowanych technologicznie rozwiązań bazujących na technologii GPS, GSM oraz infrastrukturze sieci komórkowych.
0 1 0 0 0 3.09.2010Publicon dla firmy CurverAgencja PR Publicon rozpoczęła w sierpniu br. współpracę z firmą Curver, liderem rynku specjalizującym się w produkcji artykułów gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych.
0 1 0 0 0 3.09.2010Zmiany w Radiu PlusOd 6 września Radio PLUS – Miłego dnia! rusza z nowym zasięgiem i nową ramówką. W efekcie porozumienia Grupy Eurozet i Grupy Radiowej Time sieć będzie liczyła 21 stacji.
0 1 0 0 0 3.09.2010Grey Worldwide rozpoczyna współpracę z Redd’sAgencja Grey Worldwide Warszawa zwyciężyła w przetargu dotyczącym działań ATL dla marki Redd’s. W przetargu brały udział 4 agencje, w tym agencja G7, która obsługiwała markę od października 2009 r.
0 1 0 0 0 2.09.2010Agencja IQFM Ackermann rozpoczęła współpracę z firmą Icon Live z Wielkiej BrytaniiPo trzymiesięcznym teście w dwudziestu sklepach Tesco firma Icon Live z Wielkiej Brytanii, producent biżuterii sprzedawanej z ekspozytorów umieszczonych w sklepach sieciowych, zdecydowała się powierzyć agencji IQFM Ackermann obsługę visual merchandisingową swoich produktów w całej Polsce.
1 1 0 0 0 2.09.2010Maja Włoszczowska twarzą kampanii CCCRuszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki CCC, z udziałem najlepszej polskiej kolarki górskiej, wicemistrzyni olimpijskiej z Pekinu oraz złotej medalistki mistrzostw świata w maratonie MTB – Mai Włoszczowskiej. Równolegle ze spotem sygnowanym przez polską kolarkę emitowany będzie spot produktowy CCC, pod hasłem „Na każdy nadchodzący sen”.
0 1 0 0 0 2.09.2010Kostrzewa PR obsługuje wydawnictwo „Business Magazine Manager”Miesięcznik dla kadry menedżerskiej „Manager MBA” od września rozpoczął współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono zadania z zakresu doradztwa public relations oraz promocji i kreowania wizerunku magazynu w mediach ogólnopolskich.
0 1 0 0 0 2.09.2010Nowa kampania Sodexo„360° dla biznesu i głowa ma wolne!” – pod takim hasłem na początku września rozpoczęła się kampania reklamowa rozwiązań z segmentu „Lojalność i motywacja w biznesie” firmy Sodexo Motivation Solutions. Akcja obejmuje reklamy w prasie branżowej i Internecie oraz działania marketingu bezpośredniego.