Polacy wolą sportowe ubrania znanych firm
  • 0
  • 1
28.04.2009

Polacy wolą sportowe ubrania znanych firm

Wygodnie i w sportowym stylu, tak najbardziej lubią ubierać się Polacy – wynika z badań* przeprowadzonych przez Pentor Research International dla Fashion House Outlet Centre. Zwyczaje zakupowe Polaków wskazują, że jeśli chodzi o odzież i obuwie sportowe, preferują oni produkty największych światowych marek. Najchętniej kupowalibyśmy je w miejscach, gdzie są one dostępne od 30 do 70 proc. taniej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

fifinka

15 lat temu

wygodne buty do miasta

A mnie się wydaje, że jeśli Polacy preferują sportowy styl to w mieście będą lepiej wyglądali w butach ecco. Połączą wygodę z jakością i ciekawą stylistyką.

28 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
28.04.2009

Otineo rewolucjonizuje rynek internetowej reklamy wideo

Polska to pierwszy kraj, w którym ruszyło Otineo (www.otineo.com) – internetowa platforma nowej generacji umożliwiająca emisję reklamy wideo. Jej założeniem jest tworzenie kontekstu do aktywnego odbioru reklamy wideo przez użytkowników. Otineo wprowadza również zupełnie nowe na rynku internetowym narzędzia dla reklamodawców i marketerów: Pay-per-View Full Screen jako nowy model emisji i rozliczania reklamy wideo w Internecie, a tzw. targetowanie autorskie jako kolejny skuteczny model docierania do grup docelowych.