0 1 28.04.2009KaMODUS z pazurempublic relations TweetAgencja KaMODUS podpisała kontrakt na komplesowe usługi PR dla firmy Euro Fashion www.euro-fashion.pl.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.04.2009Otineo rewolucjonizuje rynek internetowej reklamy wideoPolska to pierwszy kraj, w którym ruszyło Otineo (www.otineo.com) – internetowa platforma nowej generacji umożliwiająca emisję reklamy wideo. Jej założeniem jest tworzenie kontekstu do aktywnego odbioru reklamy wideo przez użytkowników. Otineo wprowadza również zupełnie nowe na rynku internetowym narzędzia dla reklamodawców i marketerów: Pay-per-View Full Screen jako nowy model emisji i rozliczania reklamy wideo w Internecie, a tzw. targetowanie autorskie jako kolejny skuteczny model docierania do grup docelowych.
0 1 0 0 0 28.04.2009Zielona szafa czyli moda na ekologię w KompaniiEmocje jak na prawdziwych zakupach, a przy tym zero wyrzutów sumienia z wydanych pieniędzy! - powiedziała jedna z uczestniczek Zielonej szafy - czyli imprezy promującej recykling ubrań. Spotkanie pod szyldem ekologii - już po raz czwarty - zorganizowała Kompania Piwowarska zapraszając wszystkie pracujące w KP panie i ich koleżanki.
0 1 0 0 0 28.04.2009Słuchacze disco polo nietolerancyjni?Wyniki obserwacji słuchalności kanałów radia OPEN.FM pokazują ciekawe zjawiska i preferencje słuchaczy radia internetowego. Okazuje się bowiem, że najbardziej wierni swej muzyce są entuzjaści gatunku disco polo – z reguły nie słuchają oni innych kanałów. Natomiast grupą, która lubi eksperymentować z muzyką i chętnie obserwuje inne kanały, są miłośnicy jazzu.
1 1 0 0 0 28.04.2009„Garnier otula morskimi algami”Dzisiaj rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa firmy L'Oréal Polska, która zachęca do zakupu nowego produktu - Wyszczuplającego Żelu Modelującego sylwetkę z algami morskimi marki Garnier. Kampania została przygotowana przez agencję Publicis.