Nowe oblicze cropptown
  • 0
  • 1
14.03.2007

Nowe oblicze cropptown

Od marca sieć sklepów Cropptown rozpoczęła serię akcji marketingowych mających na celu wykreowanie nowego wizerunku marki. Cropptown wraca do korzeni czyli znów stawiamy na imponowanie młodym ludziom i kreatywność, za którą dwa lata temu dostaliśmy Kreaturę w konkursie na najlepszą kampanię reklamową 2005 roku. (nagroda za „Fabrykę Opakowań dla ludzi – Cropptown”).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.03.2007

Rewolucja w Carlsbergu. Nowa tożsamość marki

Carlsberg, jedna z najbardziej rozpoznawalnych międzynarodowych marek piw Premium, wprowadza rewolucyjną zmianę. Począwszy od marca 2007, marka zmieniać będzie swoją tożsamość, wprowadzając innowacyjne, unikalne, nowe butelki i puszki piwa Carlsberg. Nową butelkę charakteryzować będzie nowoczesny kształt, którego charakter podkreślać będzie innowacyjne, biegnące wzdłuż butelki wygrawerowane logo Carlsberg, umieszczone w miejscu tradycyjnej okrągłej etykiety.