Pharmaceris i HealthWay „Na pomoc rozszerzonym naczynkom”
  • 0
  • 1
14.03.2007

Pharmaceris i HealthWay „Na pomoc rozszerzonym naczynkom”

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris rozpoczęło działania wspierające sprzedaż dermokosmetyków z linii Pharmaceris N. Kampania prasowa pod hasłem „Na pomoc rozszerzonym naczynkom” przygotowana została przez agencję marketingu medycznego HealthWay Integrated Healthcare Communications. I etap działań promocyjnych potrwa do kwietnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.03.2007

Rewolucja w Carlsbergu. Nowa tożsamość marki

Carlsberg, jedna z najbardziej rozpoznawalnych międzynarodowych marek piw Premium, wprowadza rewolucyjną zmianę. Począwszy od marca 2007, marka zmieniać będzie swoją tożsamość, wprowadzając innowacyjne, unikalne, nowe butelki i puszki piwa Carlsberg. Nową butelkę charakteryzować będzie nowoczesny kształt, którego charakter podkreślać będzie innowacyjne, biegnące wzdłuż butelki wygrawerowane logo Carlsberg, umieszczone w miejscu tradycyjnej okrągłej etykiety.