0 1 0 2.08.2007Bezpłatne egzemplarze gazety www.polskagielda.pl w Warszawie i KatowicachRuszyła kolejna akcja promocyjna ogólnopolskiego tytułu prasowego www.polskagielda.pl Bezpłatne egzemplarze gazety czekają na kierowców początkowo w Katowicach i Warszawie w dniach 9 i 23 sierpnia oraz 6 i 20 września. Działania promocyjne obejmą swoim zasięgiem cztery największe skrzyżowania z każdego miasta.
0 1 0 2.08.2007Agencja 4D Media Relations pracuje dla Edimax4D Media Relations rozpoczyna pracę na rzecz firmy Edimax, wiodącego producenta sprzętu sieciowego na świecie. Do zadań agencji należy pełna obsługa w zakresie komunikacji z mediami oraz koordynacja działań w zakresie kształtowania wizerunku nowego klienta.
0 1 0 2.08.2007Nowa warstwa graficzna i komunikacja wizualna w 4fun.tv3 sierpnia 2007 roku młodzieżowa telewizja interaktywna – 4fun.tv, wprowadza nową komunikację wizualną stacji. Odświeżeniu ulegnie również logo telewizji. Zmiany związane są z pozycjonowaniem marki 4fun.tv jako dojrzałego medium kierowanego do młodych odbiorców.
0 1 0 2.08.2007Ruszył internetowy sklep HeyahHeyah eSklep skierowany jest do osób, które uznają styl Heyah za własny. Zainteresowani znajdą tu największy wybór produktów ze znakiem Heyah m.in.: gadżety i odzież.
0 1 0 2.08.2007Reese Whiterspoon Ambasadorką firmy AvonAvon Products, Inc. ogłosił, że firma podpisała umowę z Reese Whiterspoon, światowej sławy aktorką, laureatką nagrody Oscara, która pełnić będzie rolę pierwszego w historii globalnego Ambasadora firmy Avon.
0 1 0 2.08.2007Studio DN odświeża identyfikację wizualną opakowań jogurtów TwistZrealizowany przez Studio DN projekt obejmował stworzenie nowej identyfikacji marki obejmującej brand oraz projekty graficzne butelek w technologii sleeve i kubków. Jest to kolejny produkt stworzony w ramach długoletniej współpracy pomiędzy producentem przetworów mlecznych Bakoma, a Studio DN.
0 1 0 2.08.2007Pracodawcy i społeczności lokalne nie rozumieją problemów osób niepełnosprawnychPracodawcy chcą zatrudniać przede wszystkim osoby zdrowe. Fałszywie interpretują termin "niepełnosprawność", a problemy osób niepełnosprawnych są im obce. Tak przedstawiają się wyniki badań przeprowadzonych przez Grupę Trenerską Mentor dla organizatora kampanii społecznej "W pełni zaradni" – Grupy Eskadra.
0 1 0 2.08.2007On Board PR rozpoczyna nowy etap współpracy z FOX International ChannelsOn Board PR i europejski oddział Fox International Channels, części Fox Entertainment Group należącej do News Corporation, rozpoczęły kolejny etap współpracy. Po zakończonej sukcesem fazie launchingowej wprowadzającej na polski rynek kanał Foxlife, konsultanci On Board PR będą odpowiedzialni za bieżącą komunikację, w tym działania związane z wprowadzaniem do ramówki kolejnych programów.
0 1 0 2.08.2007Nowi partnerzy Fresh SolutionsW ostatnim tygodniu do grona Partnerów Fresh Solutions dołączyli P.H.U. Unibox z Torunia oraz Magnet Medic z Czaplinka. Tym samym z Fresh Solutions współpracuje już ponad 70 agencji interaktywnych, reklamowych oraz firm zajmujących się webdesignem.
0 1 0 2.08.2007TequilaPolska realizuje Tyskie BiesiadyMarka Tyskie rozpoczęła kolejną edycję cyklu letnich imprez piwnych pod nazwą Tyska Biesiada w Międzynarodowym Gronie. Tegoroczna edycja obejmie 15 miast południowej Polski i potrwa do końca sierpnia. Za realizację cyklu eventów odpowiedzialna jest agencja marketing services TequilaPolska.