0 1 0 0 0 9.03.2007Avon odsłania swoje nowe oblicze dla konsultantek i klientówAvon Products, Inc. rozpoczął 8 marca nową Kampanię pod nazwą Hello Tomorrow (Powitaj jutro). Hello Tomorrow to zintegrowana inicjatywa marketingowa o zasięgu globalnym, która łączy przekaz dotyczący znanej światowej marki kosmetycznej oraz kanału sprzedaży bezpośredniej w jedną, zintegrowaną platformę komunikacyjną.
0 1 0 0 0 9.03.2007Canon Business Solution rozpoczął współpracę z ITBC CommunicationAgencja ITBC Communication rozpoczęła współpracę z firmą Canon Polska w zakresie działań public relations dla działu Canon Business Solution. Współpraca obejmuje realizację strategii komunikacyjnej w obszarze PR korporacyjnego oraz PR produktowego dla rozwiązań z zakresu automatyki biurowej, oprogramowania biznesowego oraz druku profesjonalnego.
0 1 0 0 0 9.03.2007Milioneria – największa promocja Winiary w 2007 rokuNa zlecenie Nestle Polska S.A. agencja promocyjna Linea Recta Polska zorganizowała loterię promocyjną ”Milioneria”.
0 1 0 0 0 9.03.2007Carrefour Express w Warszawie już otwartyCarrefour Polska otworzył 7 marca br. Carrefour Express w Centrum Sadyba Best Mall w Warszawie. Nowy supermarket z logo Carrefour powstał z przekształcenia istniejącego tam wcześniej sklepu Champion.
0 1 0 0 0 9.03.2007Ciąg dalszy zarządzania marką z SuperbrandsW warszawskiej SGH, w środę 21 marca odbędzie się wykład Pani Ewy Lis – Menadżera ds. marketingu i PR korporacyjnego oraz rzecznika prasowego Hewlett-Packard Polska. Wykład jest kolejnym z cyklu spotkań ze specjalistami odpowiedzialnymi za wykreowanie najsilniejszych marek na polskim rynku.
0 1 0 0 0 9.03.2007Nowe opakowania soków TomaStudio DN opracowało dla firmy Pepsi Cola General Bottlers nową identyfikację graficzną marki Toma.
0 1 0 0 0 9.03.2007Odbrązawianie bestsellerówKnowledge@Wharton, Debunking Some Hot Business Books, "Forbes", 6.03.2007Dlaczego należy podchodzić z większą ostrożnością do książek obiecujących sukces w biznesie? Opowiada o tym Phil Rosenzweig w The Halo Effect ... and the Eight Other Business Delusions That Deceive Managers.
0 1 0 0 0 9.03.2007Pojęcia, definicje, wyjaśnienia…S. Carton, Web 2.0: What Is It Really?, "ClickZ", 5.03.2007P. Blackshaw, The Official CGM Glossary, "ClickZ", 6.03.2007Dwa artykuły próbujące uporządkować wciąż nowe, lecz będące już na ustach wszystkich, obszary marketingu internetowego: "Web 2.0" i "consumer-generated media".
0 1 0 0 0 9.03.2007„Przestrzeń, która zadziwia” – Canon rozpoczyna kampanię reklamową drukarek wielkoformatowychCanon Polska, dostawca technologii obrazowania cyfrowego, z początkiem marca rozpoczął kampanię pod hasłem „Przestrzeń, która zadziwia” skierowaną do dwóch grup użytkowników drukarek wielkoformatowych – rynku CAD (architekci, inżynierowie, osoby projektujące lub drukujące plany w dużych formatach) oraz rynku graficznego (działy DTP, studia graficzne, agencje reklamowe). Kampania obejmuje prasę specjalistyczną o tematyce marketingowej, drukarskiej oraz budowlanej i potrwa do końca maja.
0 1 0 0 0 8.03.2007OPUS B przygotowuje kampanię społeczną skierowaną do kobietAgencja reklamowa OPUS B przygotowuje kampanię społeczną dla Departamentu ds. Kobiet, Rodziny i Przeciwdziałania Dyskryminacji przy Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. Koncepcje kreatywne OPUS B zostały wyłonione w drodze konkursu.