0 1 17.11.2006Modern Art – nowy magazyn o sztuce już w sprzedażymedia TweetJuż od dzisiaj na rynku wydawniczym dostępny jest nowy magazyn o sztuce – Modern Art.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 17.11.2006Ruszył największy polski BazzarSerwis zakupy.interia.pl zmienił swoją nazwę i obecnie jest dostępny pod adresem www.bazzar.interia.pl. Nowy BAZZAR umożliwia odnalezienie aktualnie najniższej ceny szukanego produktu w jednym z ponad 100 sklepów internetowych. Porównywarka powstała przy współpracy z serwisem skąpiec.pl i oferuje łącznie ponad 200 tys. różnorodnych produktów. Internauci mają możliwość dzielenia się w nim swoimi komentarzami i informacjami o produktach. Bazzar ma stać się najważniejszą marką INTERIA.PL związaną z zakupami Internetowymi.
0 1 0 0 0 17.11.2006„Action because of a Blog” – międzynarodowe badania Edelmana nad wpływem blogów na zachowania konsumentówCo robią ludzie po przeczytaniu bloga? Jaki wpływ ma to na komunikację marketingową firm? Agencja Edelman postanowiła odpowiedzieć na te pytania, przeprowadzając badania w czterech krajach zachodnich (Wielka Brytania, Francja, Belgia i Stany Zjednoczone) oraz w Polsce.
0 1 0 0 0 17.11.2006Już wkrótce Euro-Reklama OUTDOOR EXPO – pierwsze w Polsce specjalistyczne targi rynku out-of-home mediaJuż na wiosnę polską branżę reklamową czeka prawdziwe święto komunikacji wizualnej. Euro-Reklama OUTDOOR EXPO, która odbędzie się w 27-30, marca 2007 r. w Poznaniu, to doskonałe miejsce do prezentacji najnowszych rozwiązań out-of-home, tj. nośników outdoorowych, reklamy tranzytowej (np. na autobusach), a także niekonwencjonalnych form komunikacji wizualnej, jak ambient media, reklama świetlna, sign (systemy oznaczeń i identyfikacji wizualnej) czy meble miejskie (przystanki, fotele, itp.).
0 1 0 0 0 17.11.2006ZenithOptimedia najwyżej oceniony w rankingu RECMYGrupa domów mediowych ZenithOptimedia w Polsce otrzymała najwyższą z możliwych ocenę w opublikowanym właśnie rankingu firmy RECMA, audytującej rynek domów mediowych na świecie. W raporcie zatytułowanym Pitches & Moves przeanalizowano konkurencyjność 12 kluczowych agencji mediowych na polskim rynku.