0 1 0 0 0 20.09.2006Afekt realizuje cykl szkoleń dla Skoda Auto PolskaWyspecjalizowany w organizacji szkoleń team Afektu – afekt edu wygrał w drodze przetargu organizację cyklu szkoleń produktowych dla kadry dealerskiej Skoda Auto Polska.
0 1 0 0 0 20.09.2006FM Logistic w oczach swoich klientówFM Logistic, lider w branży operatorów logistycznych, bardzo dużą wagę przywiązuje do jakości oferowanych usług i satysfakcji klientów. Aby na bieżąco oceniać wprowadzone zmiany i wdrażać nowe rozwiązania, FM Logistic co roku przeprowadza badanie satysfakcji klientów.
0 1 0 0 0 20.09.2006Grupa Fresh projektuje dla VaricoGrupa Fresh wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Varico – producenta oprogramowania dla firm, głównie programów dla księgowości.
0 1 0 0 0 20.09.2006Papier w roli głównejStudio Bakalie stworzyło artystyczny film wizerunkowy dla firmy Arctic Paper.
0 1 0 0 0 20.09.2006Prezydent bardziej dostępnyCentrum Technologii Mobilnych Mobiltek w lipcu br. uruchomiło dla Kancelarii Prezydenta RP aplikację SMS Rozsyłki umożliwiającą komunikację SMSową. Dziennikarze od tego czasu szybciej i sprawniej dowiadują się o działaniach Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, a KPRP wdrażając rozwiązanie stała jednym z prekursorów tego typu rozwiązań w UE.
0 1 0 0 0 20.09.2006Lubię poniedziałek…Poniedziałek, 18 września 2006, okazał się niezwykle pomyślnym początkiem tygodnia dla jednego z uczestników loterii „Kup Fusilade Forte – wygraj Forda Fusion”, organizowanej przez firmę Syngenta Crop Protection.
0 1 0 0 0 20.09.2006MS Services dla Procter & GambleMS Services - agencja BTL specjalizująca się w usługach kompleksowego wsparcia sprzedaży – realizuje działania promujące proszki do prania: Ariel, Vizir i Bonux.
0 1 0 0 0 20.09.2006AXA wybiera SigmęFirma ubezpieczeniowa AXA powierzyła obsługę public relations w Polsce agencji Sigma.
0 1 0 0 0 20.09.2006Zobacz Formułę 1 z GETIN BankiemRuszyła jesienna kampania internetowa GETIN Auto Kredyt przygotowana przez agencję interaktywną MindChili. Podstawą kampanii jest konkurs, w którym wygrać można wyjazd na Grand Prix Włoch Formuły 1 w sezonie 2007.
0 1 0 0 0 20.09.2006„Spełnij rodzinne marzenia” – akcja promocyjna kaw mielonych marki Prima1 października rusza akcja promocyjna kaw mielonych marki Prima pod hasłem „Spełnij rodzinne marzenia”. Promocja, w której konsumenci mogą wygrać cenne nagrody dla całej rodziny, potrwa do 31 grudnia 2006 roku.