Zmiany w dziale sprzedaży „Wyborczej". Nowe funkcje objęli Wioletta Napurka i Mateusz Gros
W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.
Mateusz Gros od kwietnia br. pełni funkcję kierownika ds. sprzedaży agencyjnej. Pracę w „Gazecie Wyborczej” i Wyborcza.pl rozpoczął 10 lat temu od obsługi operacyjnej kampanii ATL i BTL dla partnerów biznesowych.
Wioletta Napurka od kwietnia br. jest dyrektorką sprzedaży „Wyborczej” w regionie Warszawa. W „Gazecie Wyborczej” i Wyborcza.pl pracuje od 2014 r. Karierę w Agorze zaczynała w dzienniku „Metro”, pracując z klientami bezpośrednimi, agencyjnymi oraz domami mediowymi. Przed objęciem nowego stanowiska była szefową obszaru sprzedaży i rozwoju produktu w Warszawie.
– Warszawa jest naszym największym rynkiem reklamowym. To głównie tutaj odbywa się współpraca z kluczowymi klientami w obsłudze bezpośredniej i agencyjnej. Dlatego priorytetowe jest dla nas wzmocnienie zarządzania na tym rynku w obu kanałach sprzedaży – mówi Marek Wilk, dyrektor sprzedaży w „Gazecie Wyborczej” i Wyborcza.pl.
– Stawiamy na osoby, które doskonale znają naszą firmę, mają doświadczenie i bardzo dobrą znajomość rynku reklamowego. Jestem pewien, że zarówno Wioletta, jak i Mateusz świetnie poradzą sobie w nowych rolach – dodaje.
Dział sprzedaży spółki Wyborcza to zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w:
- serwisach dostępnych za paywallem: Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl oraz Wyborcza.biz,
- „Gazecie Wyborczej” i „Wysokich Obcasach”,
- magazynach „Wysokie Obcasy Extra” i „Książki. Magazyn do czytania”,
- aplikacji „Wyborczej”.
W portfolio marki znajdują się także wydarzenia kulturalne, m.in. Olsztyn Green Festival i Co Jest Grane Festival.
- 2