E-mail marketing należy do najczęściej wdrażanych taktyk marketingowych w B2B (dwa lata temu na takie wdrożenia wskazało 75% respondentów Content Marketing Institute/Marketing Profs). Choć temat spotykany jest często, można się w nim pogubić. Uporządkuj swoją wiedzę i nabierz pewności w działaniach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Istnieje wiele wskazówek, taktyk i ogólnych informacji na temat e-mail marketingu w business-to-business. Dużo rzeczy się tu łączy, choć z pozoru wydają się one niezbyt istotne. Osoby początkujące w tym obszarze często napotykają jakąś przeszkodę lub szukają nowych taktyk, by ulepszyć swoje działania. Pomóc może im uporządkowanie wiedzy, bo od nadmiaru różnych, czasem sprzecznych informacji rzeczywiście można dostać kota.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.