Po jakimś czasie od zwycięstwa Igi Świątek w wielkoszlemowym turnieju Rolanda Garrosa można spokojnie ocenić zainteresowanie sponsorów i potencjał tenisistki. Jakie są najważniejsze atuty marketingowe Świątek? Czy porównania z Agnieszką Radwańską mają sens?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W turnieju 19-letnia Iga Świątek pokonuje w finale Amerykankę Sofię Kenin. Kiedy po ostatniej wygranej piłce rozlegają się oklaski oznaczające wygraną w całym turnieju, Świątek zasłania dłonią usta, jakby sama nie mogła uwierzyć w to, czego właśnie dokonała. Jeszcze niedawno słyszało o niej niewielu. Teraz media i kibice oszaleli ze szczęścia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.