Uciskana przez Netflixa i inne serwisy streamingowe klasyczna telewizja wydaje się coraz bardziej archaicznym medium. Zwłaszcza dla reklamodawców, którzy z utęsknieniem wyczekują chwili udostępnienia narzędzia zwanego addressable ads. Trafienie do znacznie precyzyjniej wybranego widza będzie wówczas bajecznie proste.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Im większa widownia, tym wyższe ceny. Pojawienie się w telewizyjnym bloku reklamowym podczas sobotniego czy niedzielnego wieczoru jest zdecydowanie droższe niż np. w południe w środku tygodnia. Ale w żadnym z tych przypadków nie można mówić o precyzji dotarcia.
Nastolatków nie interesują leki na bolące stawy, mieszkańcy małych miejscowości mają inne preferencje niż ci żyjący w miastach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.