To najbardziej lukratywny segment rynku. Nieobecność w nim oznacza finansowy strzał w kolano. Motoryzacja SUV-ami stoi, ale gigantyczne zainteresowanie tymi autami nie wynika z zachowania poza drogą czy napędu na cztery koła. O nie...Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W ubiegłym roku sprzedały się w liczbie trzydziestu milionów sztuk na całym świecie. Praktycznie więcej niż co trzecie auto wyjeżdżające z salonu było SUV-em – donoszą raporty JATO Dynamics.
Jeszcze w 2017 roku ich udział rynkowy był mniejszy aż o 2,5 punktu procentowego. Wyniki wzrostu w 2018 nie są już tak efektowne. Rynek zaczyna się zapełniać, szał mija.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.