Kreatywny Roku 2017 branży eventowej w konkursie MP Power Awards. Zwycięzca Young Creatives Integrated w 2018 r. Pracuje w Agencji Allegro od 2015 r. Specjalizuje się w projektach kulturalnych, galach telewizyjnych i wydarzeniach live, które wymagają złożonej i wielowymiarowej kreacji. Pasjonat scenografii tradycyjnej, którą lubi łączyć ze światem eventowych multimediów. Z sukcesami pracował m.in. dla marek: Empik, Adidas, PZU, Renault, Mastercard, Wielton, Samsung, ING, EY, Multisport, Servier, UM Warszawa, PGNiG, Pelion, Moneygram i Orlen. Prywatnie – muzyk, gitarzysta, współtwórca post rockowego trio Delayed Schedules, które swój debiutancki album wydało w 2016 r.
Zwycięzca Young Creatives Integrated w 2018 r. Rozwijał swoją kreatywność już w trzech agencjach. W Allegro pracuje od 2017 r. Specjalizuje się w social media i digitalu, ale nie stroni też od kampanii ATL-owych. Fan odważnych kreacji, przedkładający budowanie wizerunku nad generowanie ładnych cyferek. Pracował dla takich brandów jak Reebok, Citi Handlowy, Microsoft, PLL LOT, Empik, Samsung, ING, EY, Nordea, Schwarzkopf czy Felix. Prywatnie – fan literatury japońskiej, crossfitu, jogi oraz animacji i popkultury wszelkiego rodzaju.