Informacja do poduszki. Jak kreatywni powinni gospodarować czasem? - Marketing przy Kawie
Informacja do poduszki. Jak kreatywni powinni gospodarować czasem?Informacja do poduszki. Jak kreatywni powinni gospodarować czasem?Informacja do poduszki. Jak kreatywni powinni gospodarować czasem?Informacja do poduszki. Jak kreatywni powinni gospodarować czasem?
Czas na kreację, cz. 2 (saphotoco via Visual hunt / CC BY-ND)

Informacja do poduszki. Jak kreatywni powinni gospodarować czasem?

Informacja do poduszki. Jak kreatywni powinni gospodarować czasem?
Agnieszka Wojtyniak

Agnieszka Wojtyniak

-

senior copywriter, Opcom

Agnieszka Wojtyniak

Agnieszka Wojtyniak

senior copywriter
Opcom

Od dziesięciu lat zajmuje się kreowaniem i realizacją kampanii. Ma także doświadczenie w branży eventowej. Pracowała dla takich klientów jak Grupa Maspex, Grupa Allegro, Nivea, Cukier Królewski, Avon, Škoda czy Lorenz Bahlsen Snack-World. Lubi to, co odbiega od utartych standardów, stąd jej zamiłowanie do niestandardowych form reklamy, książek o neurologicznych anomaliach, języka migowego i solonego karmelu.

W cyklu „Czas na kreację” zastanawiamy się nad właściwym rozdysponowaniem czasu pracy przez osoby na stanowiskach kreatywnych. Tym razem przyjrzymy się kwestii snu oraz tego, jak na zdolności twórcze wpływa rozproszenie.

Poprzedni artykuł zawierał m.in. przypomnienie tradycyjnego podziału na skowronki i sowy, czyli ludzi lepiej funkcjonujących rano i w późniejszych godzinach.

Zobacz: Kreatywne sowy i skowronki – czyli kiedy najlepiej tworzyć

Wiemy już, że kreowanie to coś innego niż precyzyjna analiza, a zatem w pracy twórczej trzeba nieco inaczej wykorzystać znajomość swojego chronotypu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja