Kto w praktyce działań organizacji najczęściej zajmuje się relacjami z interesariuszami?
Działy marketingu i PR oraz agencje współpracujące w tym zakresie. Te zazwyczaj jednak pracują bez specjalnie przygotowanej w tym celu strategii, nie mówiąc już o zapleczu badawczym. A szkoda.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przemyślane zarządzanie interesariuszami przynosi wiele korzyści na różnych poziomach. Korzyści nie tylko dla firmy, ale i dla samych interesariuszy, a wśród nich chociażby dla społeczności lokalnej. W osiągnięciu tego celu nieocenione mogą okazać się dobrze znane badaczom jakościowym narzędzia antropologiczne.
Interesariusze są pojęciem dość młodym w dziedzinie zarządzania.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.