Gdy w styczniu tego roku BuzzFeed Tasty po raz kolejny osiągnął rekord liczby wyświetleń w ciągu miesiąca, stało się jasne, że jesteśmy świadkami narodzin nowego formatu wideo podbijającego Internet – social wideo. Ten nowy rodzaj przekazu staje się coraz istotniejszym punktem każdej kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Użytkownicy social media pokochali wideo. Krótkie filmy, takie na jeden kęs, a przy tym wyraziste. W sam raz do obejrzenia w autobusie, windzie czy podczas przerwy na kawę. Często jako nieme kino – aż 85% wszystkich wideo na Facebooku oglądamy bez dźwięku. Czasami profesjonalne produkcje, czasami amatorskie nagrania, zawsze jednak maksymalnie proste i rzeczowe.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.