Snapchat – małe kroki do wielkich zmianSnapchat – małe kroki do wielkich zmianSnapchat – małe kroki do wielkich zmianSnapchat – małe kroki do wielkich zmian
Snapcash – krok w stronę słodkich zysków (fot. kadr z reklamy)

Snapchat – małe kroki do wielkich zmian

Snapchat – małe kroki do wielkich zmian
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Sto milionów aktywnych użytkowników – taką wartością może pochwalić się Snapchat. Aplikacja stworzona do przesyłania ulotnych filmów i zdjęć szturmem wdarła się na urządzenia mobilne milenialsów. Pod koniec ubiegłego roku każdego dnia oglądanych było 6 mld wiadomości. Taki zasięg i idealnie dobrana grupa docelowa to marzenie każdego reklamodawcy, a Snapchat zamierza na tym zarobić.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się