Polski i światowy rynek reklamy wciąż rośnie, jednak z niższą dynamikąPolski i światowy rynek reklamy wciąż rośnie, jednak z niższą dynamikąPolski i światowy rynek reklamy wciąż rośnie, jednak z niższą dynamikąPolski i światowy rynek reklamy wciąż rośnie, jednak z niższą dynamiką

Polski i światowy rynek reklamy wciąż rośnie, jednak z niższą dynamiką

Polski i światowy rynek reklamy wciąż rośnie, jednak z niższą dynamiką
Wydatki reklamowe w Polsce wzrosną w 2016 roku o 3,2%, a ich łączna wartość wyniesie na koniec roku 6,944 mld zł netto − prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia. Globalny rynek reklamowy wzrośnie natomiast o 4,1%, osiągając na koniec roku wartość 537 mld dol.

Na niewielką korektę prognoz zarówno dla polskiego, jak i globalnego rynku reklamowego ma wpływ sytuacja gospodarcza − wyjaśnia Monika Bronowska, CEO ZenithOptimedia Group.

− Nie sprawdziły się optymistyczne prognozy z pierwszego kwartału. Wzrost krajowego PKB był wyraźnie niższy od oczekiwań, a w maju spadły także nastroje konsumenckie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się